marți, 9 septembrie 2014

De la cine cumpar profitabil

Cati?

In momentul de fata in Romania sunt aproximativ 1 000 de firme ce ofera discounturi de la 4% la 50% clientilor SCnet, dar numarul firmelor partenere este in continua crestere. Au inteles ca expunerea si oferirea unor beneficii catre 270.000 de clienti inscrisi la acest moment in SCnet le poate aduce beneficii pe termen lung. 
 Tinand cont ca in fiecare zi se inscriu cam in medie 100 de oameni in SCnet si adera cam 5 firme, putem spune ca lucrurile sunt la inceput dar se dezvolta incet si sigur.


Cine?

De la companii de taxi, la firme de publicitate, constructii, cofetarii, cabinete medicale, avocatura mediere si stomatologice, librarii si magazine online, brutarii, asigurari si credite, saloane de intretinere si infrumusetare, hoteluri si pensiune, restaurante, firme de consultanta si couching.... o multime de domenii in care poti gasi o firma care sa iti ofere discount.


De ce?

De ce sa fii partener SCnet? 
Pentru ca:
*ai parte de publicitate pe site-ul scnetword.com.ro gratuita
*ai expunere la un nr de clienti din ce in ce mai mare
*periorid se trimit informatii despre parteneri si beneficiile pe care le pot avea clientii SCnet la acestia.

De ce sa aduci o firma ca partener SCnet?
Pentru ca primest comision  la fiecare cumparatura a clientilor SCnet in cadrul companiei respective. Din cei 1% care se duc la SCnet, 5% revin celui care a recomandat o astfel de firma in cadrul SCnet.



Pentru toti partenerii oficiali va rugam accesati:

https://www.scnetworld.com/ro/partneri.php

Un comentariu:

  1. Bună ziua tuturor, eu sunt Jesus Mckinney din Texas și vreau doar să spun un mulțumesc foarte răsunător serviciilor de împrumut financiar de la Benjamin Lee pentru sinceritatea, deschiderea, transparența, veridicitatea, dragostea și sprijinul lor în timpul și după ce am primit fonduri de împrumut de la ei. Am trecut prin multe și timpul nu-mi permite să spun tot ce am trecut online în invitat sau să primesc fonduri de împrumut pentru a obține o casă aici în SUA, dar Dumnezeu mi-a răspuns rugăciunile prin sprijinul și dragostea lui Benjamin Lee, m-a îmbrățișat și m-a înțeles în ciuda îndoielii și neseriozității mele inițiale și cu inima și dragostea lui bună sunt acum proprietar de locuințe prin fondurile sale de împrumut cu rata dobânzii de 2% și am promis să răspândesc aceste știri și să spun lumii că există încă autentic și puține firme de împrumut online bune care pot ajuta și, de asemenea, să reînvie un os uscat. Nu uitați să ascultați și să citiți această mărturie, deoarece aceasta este o adevărată experiență care schimbă viața și oricine are nevoie de acest tip de schimbare nu ar trebui să ezite sau să se îndoiască asta pentru că am dovedit și jur lui Dumnezeu în Rai că această poveste este reală și, de asemenea, povestea experienței mele cu ei.
    Contactați-le astăzi. Text WhatsApp: (+1 989-394-3740) E-mail: 247officedept@gmail.com

    RăspundețiȘtergere